Welcome to the Library Catalog of "Dunarea de Jos" University of Galati

Normal view MARC view ISBD view

English Language Teaching in South America policy, preparation and practices [online] / ed. Lía D. Kamhi-Stein, Gabriel Díaz Maggioli, and Luciana C. de Oliveira

Contributor(s): KAMHI-STEIN, Lía D [ed. ] | DÍAZ MAGGIOLI, Gabriel [ed.] | DE OLIVEIRA, Luciana C [ed.].
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Bilingual Education & Bilingualism.Publisher: Multilingual Matters, 2017Description: 1 resursă online (xiv, 244 p.).ISBN: 9781783097982 .Subject(s): | DE-Teatru și artele spectacolului | DE-Filologie | | științe sociale | comunicare interculturală | globalizare | limba engleză | studenți | cărți străine | cărți achiziții | cărți electroniceGenre/Form: resursă online Online resources: Acces la textul integral numai din contul de acces mobil
Contents:
Introduction 1. English Language Teaching Expansion in South America: Challenges and Opportunities / Cristina Banfi 2. Ideologies and Discourses in the Standards for Language Teachers in South America: A Corpus-Based Analysis / Gabriel Díaz Maggioli 3. Language Policy and Language Practice in Uruguay: A Case of Innovation in English Language Teaching in Primary Schools / Claudia A. Brovetto 4. Language Teaching in the Brazilian Changing Scenario of Language Education Policies / Adriana Maria Tenuta, Míriam Jorge and Ricardo Augusto de Souza 5. Teacher Educational Reform: The Case in Ecuador / Natalie Kuhlman and Elisabeth Serrano 6.What Happens with English in Chile? Challenges in Teacher Preparation / Mary Jane Abrahams and Pablo Silva Ríos 7. Integrating Technology in Argentine Classrooms: The Case of a Buenos Aires Teacher Education School / Patricia Veciño 8. Examining Teacher Perspectives on Language Po licy in the City of Buenos Aires, Argentina Rebecca Pozzi 9. Film as a Consciousness- Raising Tool in ELT Carmen T. Chacón 10. Students’ Beliefs about Learning English as a Foreign Language at Secondary Schools in Argentina M. Inés Valsecchi, M. Celina Barbeito and M. Matilde Olivero 11. Toward a Multimodal Critical Approach to the Teaching of EFL in Brazil Danielle Barbosa Lins de Almeida and Veralúcia Guimarães de Souza 12. Seeking Information to Promote Effective Curriculum Renewal in a Colombian School Mónica Rodríguez-Bonces Epilogue
List(s) this item appears in: Titluri cărți electronice limba și literatura engleză | Titluri cărți științe ale comunicării intrate în 2016-2020 | Titluri cărți electronice științe ale comunicării | Titluri cărți științe ale comunicării apărute în 2015-2020 | Titluri cărți electronice intrate în bibliotecă în anul 2020 | Titluri cărți sociologie intrate în 2016-2020 | Titluri cărți afaceri internaționale intrate în 2016-2021 | Titluri cărți mk-comunicare (DC nave) intrate în 2016-2021 | Titluri cărți limbi moderne (DC nave) intrate în 2016-2021 | Titluri cărți mk-comunicare (DC nave) publicate în 2017-2021 | Titluri cărți limbi străine intrate în 2010-2021 | Titluri cărți relații internaționale intrate în 2016-2022 | Titluri cărți economie și afaceri internaționale intrate în 2016-2022 | Titluri cărți economie și afaceri internaționale intrate în 2016-2022 (fără teze) | Titluri cărți DC inginerie electrică (limbi străine) publicate în 2017-2022 | Titluri cărți marketing în limba engleză publicate în 2013-2023 | Titluri cărți marketing în limba engleză | Titluri cărți marketing intrate în 2016-2023 | Titluri cărți limba și literatura engleză intrate în 2016-2023 | Titluri cărți filologie intrate în 2016-2023 | Titluri cărți străine filologie(2) | Titluri cărți electronice limba și literatura engleză (1) | Fond de carte de științe administrative (DC) (2) | Fond de carte de științe administrative (DC) publicate în 2014-2023 (1) | Titluri cărți artele spectacolului intrate în 2016-2024 | Titluri cărți limbi străine intrate în 2016-2024 | Titluri cărți limbi străine publicate în 2014-2024 | Titluri cărți drept (DC) publicate în 2014-2024 | Titluri cărți LMDI (2) | Titluri cărți comunicare instituțională_3 | Titluri cărți comunicare-multiculturalitate-multilingvism | Titluri cărți de limba engleză | Titluri carti DC_drept_BFD
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Introduction 1. English Language Teaching Expansion in South America: Challenges and Opportunities / Cristina Banfi 2. Ideologies and Discourses in the Standards for Language Teachers in South America: A Corpus-Based Analysis / Gabriel Díaz Maggioli 3. Language Policy and Language Practice in Uruguay: A Case of Innovation in English Language Teaching in Primary Schools / Claudia A. Brovetto 4. Language Teaching in the Brazilian Changing Scenario of Language Education Policies / Adriana Maria Tenuta, Míriam Jorge and Ricardo Augusto de Souza 5. Teacher Educational Reform: The Case in Ecuador / Natalie Kuhlman and Elisabeth Serrano 6.What Happens with English in Chile? Challenges in Teacher Preparation / Mary Jane Abrahams and Pablo Silva Ríos 7. Integrating Technology in Argentine Classrooms: The Case of a Buenos Aires Teacher Education School / Patricia Veciño 8. Examining Teacher Perspectives on Language Po licy in the City of Buenos Aires, Argentina Rebecca Pozzi 9. Film as a Consciousness- Raising Tool in ELT Carmen T. Chacón 10. Students’ Beliefs about Learning English as a Foreign Language at Secondary Schools in Argentina M. Inés Valsecchi, M. Celina Barbeito and M. Matilde Olivero 11. Toward a Multimodal Critical Approach to the Teaching of EFL in Brazil Danielle Barbosa Lins de Almeida and Veralúcia Guimarães de Souza 12. Seeking Information to Promote Effective Curriculum Renewal in a Colombian School Mónica Rodríguez-Bonces Epilogue

Achiziție prin proiectul Anelis Plus 2020.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Biblioteca Universității "Dunărea de Jos" din Galați

Powered by Koha