Comunicare, semiotică și semne publicitare :
BOUTAUD, Jean-Jacques
Comunicare, semiotică și semne publicitare : teorii, modele și aplicații / Jean-Jacques Boutaud ; pref. Yves Jeanneret ; trad. de Diana Bratu, Mihaela Bonescu ; ed. îngrij. de Valentina Pricopie - București : Tritonic, 2005 - 139 p. : il. ; 20 cm - Comunicare. Media . - Comunicare. Media (Tritonic, București) .
Bibliogr.
9737330404
238699, 238700, 239746
DE-Sociologie
DE-Economie
lucrare de specialitate
659.1:81'22:316.77
Comunicare, semiotică și semne publicitare : teorii, modele și aplicații / Jean-Jacques Boutaud ; pref. Yves Jeanneret ; trad. de Diana Bratu, Mihaela Bonescu ; ed. îngrij. de Valentina Pricopie - București : Tritonic, 2005 - 139 p. : il. ; 20 cm - Comunicare. Media . - Comunicare. Media (Tritonic, București) .
Bibliogr.
9737330404
238699, 238700, 239746
DE-Sociologie
DE-Economie
lucrare de specialitate
659.1:81'22:316.77